مدیریت بازاریابی و فروش

اعظم ایرجی
اخرین بروزرسانی 9 شهریور 1403
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

توضیح و معرفی دوره: مدیریت بازاریابی و فروش

مفهوم دوره:

دوره مدیریت بازاریابی و فروش، یک برنامه جامع و کاربردی است که به شرکت‌کنندگان مهارت‌ها و دانش لازم برای مدیریت موفقیت‌آمیز بخش‌های بازاریابی و فروش در سازمان‌ها را ارائه می‌دهد. این دوره شامل 178 ساعت آموزش است که به صورت 60 ساعت تئوری و 118 ساعت عملی ارائه می‌شود. در این دوره، شما یاد می‌گیرید چگونه با تحلیل دقیق داده‌های بازار، برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی موثر تدوین کنید و کمپین‌های بازاریابی و فروش موفقی را طراحی و اجرا کنید.

اهمیت و ضرورت دوره:

در دنیای کسب‌وکارهای رقابتی امروز، مدیریت حرفه‌ای بازاریابی و فروش، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت است. این دوره برای افرادی که به دنبال بهبود و توسعه مهارت‌های خود در زمینه‌های بازاریابی و فروش هستند، ضروری است. شرکت در این دوره به شما این امکان را می‌دهد که با رویکردی علمی و عملی، بازار را تحلیل کنید، برنامه‌های بازاریابی و فروش خود را بر اساس داده‌های معتبر تدوین کرده و در نهایت عملکرد سازمان خود را بهبود بخشید.

خروجی دوره:

پس از پایان این دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند با اعتماد به نفس و دانش کامل، بازار را تحلیل کنند، استراتژی‌های بازاریابی و فروش را تدوین و اجرا کنند و نتایج قابل اندازه‌گیری از فعالیت‌های خود به دست آورند. این دوره به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را تقویت کنید و به عنوان یک مدیر بازاریابی و فروش، عملکرد سازمان خود را به سطح بالاتری برسانید.

سوال کوچینگی:

اگر امروز می‌توانستید مهارتی را به دست آورید که به شما کمک کند عملکرد بازاریابی و فروش سازمان خود را بهبود بخشید و نتایج بهتری کسب کنید، آیا حاضر بودید به خود این فرصت را بدهید؟ چرا این تغییر برای شما و سازمانتان مهم است؟

برنامه تحصیلی

178 ساعت

فصل 1: تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)

فصل 2: برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)

فصل 3: انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش

فصل 4: تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان

فصل 5: تقسیم بندی ، هدفگذاری و جایگاه یابی STP و تدوین هدف های فروش

فصل 6: تدوین برنامه اجرایی فروش و نظارت بر اجرا

فصل 7: طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها

فصل 8: نظارت بر عملکرد نیروهای فروش و بازایابی

فصل 9: باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها

اساتید دوره

اعظم ایرجی

4.29/5
3 دوره
7 دیدگاه
1 دانشجو

اعظم ایرجی، متولد بهمن ۱۳۵۲
فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات

  • بیش از سی سال سابقه آموزشی
  • بیش از ده سال سابقه بیزنس
  • کوچ حرفه‌ای و متخصص در زمینه توسعه فردی و کسب‌وکار با بیش از ده سال تجربه تخصصی
  • کوچ دوره دیده بین المللی تحت نظارتICF
  • مؤسس آکادمی کوچینگ زندگی طلایی

ما براساس آموخته های بین المللی  و تجارب زندگی پرفراز و نشیب خودم با شعار "زندگی طلاست"، به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کنیم تا به بهترین نسخه از خود دست یابند.

مأموریت ما ایجاد تحول در زندگی و کسب‌وکار مخاطبانمان است و با نگرشی الهام‌بخش، بر ارزش‌های اصیل و رشد پایدار تأکید داریم.
با ترکیب تکنیک‌های نوین کوچینگ و تعهد به ارزش‌های درونی،  من و تیم آکادمی زندگی طلایی همراهی مطمئن در مسیر رشد و موفقیت شما هستیم

مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

50,000,000 تومان

سطح
متوسط
مدت زمان 178 ساعت
اعتبار ثبت نام: مادام العمر

دوره های مرتبط

آیا می خواهید برای همه فعالیت ها، اعلان های پوش نوتیفیکیشن دریافت کنید؟

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه