مدیریت بازاریابی و فروش
درباره این دوره
برنامه تحصیلی
178 ساعت
فصل 1: تحلیل بازار از طریق آمار (داده های اولیه و ثانویه)
فصل 2: برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)
فصل 3: انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش
فصل 4: تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان
فصل 5: تقسیم بندی ، هدفگذاری و جایگاه یابی STP و تدوین هدف های فروش
فصل 6: تدوین برنامه اجرایی فروش و نظارت بر اجرا
فصل 7: طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها
فصل 8: نظارت بر عملکرد نیروهای فروش و بازایابی
فصل 9: باز طراحی و اصلاح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها
اساتید دوره
اعظم ایرجی
اعظم ایرجی، متولد بهمن ۱۳۵۲
فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات
- بیش از سی سال سابقه آموزشی
- بیش از ده سال سابقه بیزنس
- کوچ حرفهای و متخصص در زمینه توسعه فردی و کسبوکار با بیش از ده سال تجربه تخصصی
- کوچ دوره دیده بین المللی تحت نظارتICF
- مؤسس آکادمی کوچینگ زندگی طلایی
ما براساس آموخته های بین المللی و تجارب زندگی پرفراز و نشیب خودم با شعار "زندگی طلاست"، به افراد و سازمانها کمک میکنیم تا به بهترین نسخه از خود دست یابند.
مأموریت ما ایجاد تحول در زندگی و کسبوکار مخاطبانمان است و با نگرشی الهامبخش، بر ارزشهای اصیل و رشد پایدار تأکید داریم.
با ترکیب تکنیکهای نوین کوچینگ و تعهد به ارزشهای درونی، من و تیم آکادمی زندگی طلایی همراهی مطمئن در مسیر رشد و موفقیت شما هستیم
